Hero Laankerk 2 Hero tablet Laankerk Hero tablet Laankerk Hero tablet Laankerk

Lid worden van onze gemeente

Het is mogelijk om lid te worden van onze gemeente. Indien u lid wenst te worden kunt u contactnemen met onze scriba via het contactformulier, of bij het bezoeken van een dienst de twee kerkenraadsleden bij de ingang van het kerkgebouw aan te spreken.

Goed om te weten: Wij vinden het belangrijk dat nieuwe leden achter onze visie op geloof, doop en het zijn van gemeente staan.

Gemeenteleden gaan laankerk binnen
Grenzen van onze gemeente laankerk

Geografische grenzen

Wij vinden het ook belangrijk dat je naar de kerk gaat in de omgeving waar je woont, zodat afstand niet een te grote obstakel is om actief te zijn in de gemeente.

Binnen de Hersteld Hervormde Kerk zijn daarom per gemeente geografische grenzen vastgesteld. De grenzen van onze gemeente zijn op de afbeelding zichtbaar.

Als u buiten deze grenzen woont bent u van harte welkom in een zustergemeente. Zie daarvoor www.hersteldhervormdekerk.nl

Hersteld Hervormde Gemeente

Voor jongeren